Prodávejte
Generaci Z

Komunikace mladých – od A do Gen Z

Naučíme vás mluvit stejným jazykem jako Gen Z.

Ukážeme vám, jaké hodnoty jsou pro Gen Z důležité.

Vyplňte formulář a e-book vám pošleme e-mailem.

Konzultace zdarma
hero image

Co obsahuje náš e-book

Marketing zaměřený na Gen Z

Buďte autentičtí, zábavní a pohrajte si s vizuálem. Generace Z to ocení.

Nákupní chování Gen Z

Kamenné obchody mají stále své kouzlo – i u mladých lidí.

Digitální generace

Staňte se zdrojem zábavy a Gen Z bude vaše sociální sítě milovat.

Klíčové hodnoty pro Gen Z

Být psychicky v pohodě je alfa a omega spokojeného života Generace Z.

Jak vznikl e-book?

Mluvme stejným jazykem jako Generace Z

Každá generace má svůj styl komunikace. Ve flowstate hledáme společnou řeč s Gen Z. Základní know-how jsme se rozhodli dát na papír, aby s dnešními dvacátníky a téměř už třicátníky dokázal mluvit opravdu každý.

V e-booku najdete kapitoly věnující se sociálním sítím, marketingu nebo etickým otázkám – vše s ohledem na cílovou Generaci Z. Materiály dávali dohromady naši profíci, kteří mají danou oblast ve flowstate na starosti.

graphic target Gen Z

Mýty o Gen Z

Na tradiční média ani nesáhnou

Ve skutečnosti víc než polovina Gen Z kouká na TV.

přecíst více

Nechtějí pracovat a jsou líní

Ve skutečnosti až 81 % má za cíl dělat svou práci kvalitně.

přecíst více

Nakupují jen online

Ve skutečnosti Gen Z až třikrát více nakupuje v obchodech.

přecíst více

Baví se jen online

Ve skutečnosti většina Gen Z preferuje osobní kontakt.

přecíst více

Co je Gen Z skutečně zač?

item1

Víc než polovina Gen Z kouká na TV alespoň párkrát do týdne

Navzdory všem mýtům, televize není mrtvé médium! Nezapomínejte, že mladí vyrůstají s rodiči, pro které je sledování televize skoro každodenním rituálem. A toho se děti jen tak nezbaví. Proto až 54 % zetkařů kouká na televizi alespoň párkrát za týden a až 23 % z nich dokonce denně. A rádio je hned v závěsu. Naproti tomu tištěná média jsou skutečně na ústupu.

item2

V profesním životě je generace Z hnaná pouze jinou motivací.

Gen Z před masivními výdělky či prestižními pozicemi vždy upřednostní smysluplnou práci, které je bude bavit a naplňovat. Nejvíce si totiž cení work-life balance a jisté míry svobody. Pracovní potenciál mají vysoký, jen potřebují tu správnou motivaci!

item3

Kamenné obchody jsou stále atraktivní. Záleží jen na odvětví.

E-commerce zažila velký boom během Covidu nejen mezi Gen Z. Kamenné obchody jsou ale stále navštěvované všemi generacemi. Například jídlo nebo drogerii mladí lidé radši nakoupí v běžném supermarketu než online. Naopak pro elektroniku zamíří spíš na e-shop.

item4

Generace Z preferuje osobní kontakt

Ano, Gen Z tráví velkou část svého času na sociálních sítích. Mnoho z nich až několik hodin DENNĚ. Možná právě proto vznikl mýtus, že se mladí neumí bavit osobně. Skutečnost je ale jiná. Gen Z stále ráda chodí na party, do hospody na pivo nebo tráví společný čas v obchodních centrech. Narozdíl od předešlých generací však nerada telefonuje a pokud má možnost, raději komunikuje prostřednictvím chatů.

Proč cílit na Gen Z?

Nepodceňujte jejich kupní potenciál

Gen Z je nastupující generace s rostoucí kupní silou, která bude do roku 2030 tvořit až 30 % globálních spotřebitelů. Pokud je budete ignorovat, přijdete o velký počet potenciálních zákazníků.

Získejte šanci vychovat si své zákazníky

Jestliže na Gen Z začnete cílit už dnes, získáte šanci si s nimi vybudovat dlouhodobý a loajální vztah. Na oplátku se v budoucnu budou zetkaři vracet raději k vám než ke konkurenci.

graphic target Gen Z

Chcetě vědět, jak si stojí vaše znáčka?

Naplánujte si s námi schůzku a získejte zpětnou vazbu na váš projekt od našich specialistů.

Chci konzultaci zdarma