Prodávejte
Generaci Z
Komunikace mladých – od A do Gen Z
Naučíme vás mluvit stejným jazykem jako Gen Z.
Ukážeme vám, jaké hodnoty jsou pro Gen Z důležité.
Vyplňte formulář a e-book vám pošleme e-mailem.

Co obsahuje náš e-book
Marketing zaměřený na Gen Z
Buďte autentičtí, zábavní a pohrajte si s vizuálem. Generace Z to ocení.
Nákupní chování Gen Z
Kamenné obchody mají stále své kouzlo – i u mladých lidí.
Digitální generace
Staňte se zdrojem zábavy a Gen Z bude vaše sociální sítě milovat.
Klíčové hodnoty pro Gen Z
Být psychicky v pohodě je alfa a omega spokojeného života Generace Z.
Jak vznikl e-book?
Mluvme stejným jazykem jako Generace Z
Každá generace má svůj styl komunikace. Ve flowstate hledáme společnou řeč s Gen Z. Základní know-how jsme se rozhodli dát na papír, aby s dnešními dvacátníky a téměř už třicátníky dokázal mluvit opravdu každý.
V e-booku najdete kapitoly věnující se sociálním sítím, marketingu nebo etickým otázkám – vše s ohledem na cílovou Generaci Z. Materiály dávali dohromady naši profíci, kteří mají danou oblast ve flowstate na starosti.

Mýty o Gen Z
Nechtějí pracovat a jsou líní
Ve skutečnosti až 81 % má za cíl dělat svou práci kvalitně.
přecíst víceCo je Gen Z skutečně zač?

Víc než polovina Gen Z kouká na TV alespoň párkrát do týdne
Navzdory všem mýtům, televize není mrtvé médium! Nezapomínejte, že mladí vyrůstají s rodiči, pro které je sledování televize skoro každodenním rituálem. A toho se děti jen tak nezbaví. Proto až 54 % zetkařů kouká na televizi alespoň párkrát za týden a až 23 % z nich dokonce denně. A rádio je hned v závěsu. Naproti tomu tištěná média jsou skutečně na ústupu.

V profesním životě je generace Z hnaná pouze jinou motivací.
Gen Z před masivními výdělky či prestižními pozicemi vždy upřednostní smysluplnou práci, které je bude bavit a naplňovat. Nejvíce si totiž cení work-life balance a jisté míry svobody. Pracovní potenciál mají vysoký, jen potřebují tu správnou motivaci!

Kamenné obchody jsou stále atraktivní. Záleží jen na odvětví.
E-commerce zažila velký boom během Covidu nejen mezi Gen Z. Kamenné obchody jsou ale stále navštěvované všemi generacemi. Například jídlo nebo drogerii mladí lidé radši nakoupí v běžném supermarketu než online. Naopak pro elektroniku zamíří spíš na e-shop.

Generace Z preferuje osobní kontakt
Ano, Gen Z tráví velkou část svého času na sociálních sítích. Mnoho z nich až několik hodin DENNĚ. Možná právě proto vznikl mýtus, že se mladí neumí bavit osobně. Skutečnost je ale jiná. Gen Z stále ráda chodí na party, do hospody na pivo nebo tráví společný čas v obchodních centrech. Narozdíl od předešlých generací však nerada telefonuje a pokud má možnost, raději komunikuje prostřednictvím chatů.
Proč cílit na Gen Z?
Nepodceňujte jejich kupní potenciál
Gen Z je nastupující generace s rostoucí kupní silou, která bude do roku 2030 tvořit až 30 % globálních spotřebitelů. Pokud je budete ignorovat, přijdete o velký počet potenciálních zákazníků.
Získejte šanci vychovat si své zákazníky
Jestliže na Gen Z začnete cílit už dnes, získáte šanci si s nimi vybudovat dlouhodobý a loajální vztah. Na oplátku se v budoucnu budou zetkaři vracet raději k vám než ke konkurenci.
