Dům u Agáty
Copywriting
|SEO
|Marketingová strategie
Pro Dům u Agáty jsme vytvořili marketingovou strategii, která šetří peníze a dlouhodobě dává smysl. Hlavním cílem bylo využít nízký budget k postupnému budování značky a rozšiřování povědomí o Domu u Agáty mezi cílovou skupinu.
Pro Dům u Agáty jsme dělali
Marketingový plán
Optimalizaci webu
Foto a video
Správu obsahové sekce
Kontext a cíle
Pozadí Domu u Agáty
Dům u Agáty je soukromý domov pro seniory, který si dal jeden cíl - vytvořit pro seniory příjemné místo k životu, ve kterém se budou cítit jako doma. Bohužel o tom nevěděl nikdy jiný než spokojení klienti.
Nevhodná strategie: Spousta
peněz a žádné výsledky
K zaplnění volných lůžek využil Dům u Agáty placené reklamy na Googlu a Skliku, které brzy splnily svůj účel. I po zaplnění kapacit však PPC běžely na plné obrátky, za účelem zvýšení brand awareness. Využívat výkonnostní marketing k rozšíření povědomí o značce je však neefektivní a v konečném důsledku drahá sranda.
Naše řešení
Rozhodli jsme se průběžně zvyšovat vizibilitu webu a jeho organickou návštěvnost. Ve spojení s dalšími marketingovými aktivitami se nám tak daří postupně rozšiřovat povědomí o Domu u Agáty mezi potenciálními zákazníky.
Optimalizace webu
Zvýšení míry zapojení
Přestože webové stránky nabízely poměrně podrobné informace, nedokázaly je návštěvníkům naservírovat ve stravitelné podobě. Díky prostému uspořádání podstránek, sjednocení souvisejících informací, zjednodušení textací za pomoci našich copíků a revizi interního prolinkování se nám podařilo zvýšit engagement rate (míru zapojení návštěvníků webu) o 30 % na 83,77 %.
Zvýšení viditelnosti webu
Dalším krokem byla celková SEO optimalizace webu, abychom se mohli vzdát drahých placených reklam, a mohli se spolehnout na organickou návštěvnost. Po základní optimalizaci jednotlivých textů se nám podařilo zajistit viditelnost na brandové výrazy (ano, i s tím web značně bojoval), ale i celkově zvýšit vizibilitu webu o 67 %.
Růst počtu relevantních klíčových slov
Vývoj vizibility webu
Ke zvýšení vizibility stačilo opravit technické chyby na webu, a optimalizovat již existující texty. Šlo tedy o jednorázovou služby, která Domu u Agáty umožnila opustit placenou reklamu a investovat do jiných marketingových aktivit, které mají smysl.
Společně s vyšší vizibilitou se 3x zvýšil počet klíčových slov v TOP desítce a 3x vzrostla organická návštěvnost.
Dlouhodobé budování brandu
Když jsme hledali odpověď na otázku: „Kdo přesvědčí potenciální klienty, že se v Domě u Agáty žije blaze?“, logicky nám z toho vypadlo, že jedině již spokojení obyvatelé. Výsledkem je projekt s názvem Když se z Domu stane domov.
Minisérie dokumentárního seriálu o životě v domově pro seniory ukazuje skutečné tváře skutečných lidí, kteří v domově buď žijí nebo pracují.
Máme řešení pro vás
Ozvěte se a společně
vytvoříme něco úžasného
Přijďte nás navštívit:
Nám. I. P. Pavlova 1785/3
120 00 Praha - Nové Město
flowstate agency s.r.o.
IČO: 08628939
Ke zdravotnímu středisku 447/9, 155 00 Praha - Řeporyje