Žluté lázně v novém kabátku

Redesign

|

Logo

|

Vizuální identita

Pro multifunkční areál jsme vytvořili multifunkční vizuální identitu. Žluté lázně má většina lidí stále zafixované jako “pražskou plovárnu”. Díky našemu redesignu jsme jim dali možnost prezentovat se jako skutečný zážitkový areál, kterým také jsou.

Cidea logo

Pro Žluté lázně jsme připravili

Logo

Ilustrace

Merkantilie

Vizuální identitu

Kontext a cíle

Problém Žlutých lázní

Žluté lázně jako populární areál nabízí nejen přírodní koupaliště, ale také širokou škálu sportovních a kulturních aktivit pro všechny věkové skupiny. Historie, spojená se slovy jako je plovárna, ale staví Žluté lázně pouze do jedné pozice - pražské přírodní koupaliště. Neaktuální vizuální identita navíc není dostatečně atraktivní pro mladší cílovku.

photo goals

Náš cíl

Hlavním cílem bylo propojit všechny různorodé aspekty Žlutých lázní do jedné ucelené vizuální identity a prezentovat tak rozmanitost celého areálu. Původní vizuál zároveň zoufale potřeboval zmodernizovat, aby u mladší cílovky nepohořel.

Naše řešení

Vytvořili jsme flexibilní systém, který kombinuje jednoduché rozvržení, čistou typografii a hravé ilustrace s promyšlenými vzory. Díky rafinovanému propojení jednoduchosti s hravými prvky jsme vizuálu vtiskli svěží a moderní vibe, přičemž jsme zachovali podstatu volnočasového areálu.

Vše začalo novým logotypem

Mladost, volnost a pohoda
v jednom logu

Vybrané písmo podtrhuje koncept jednoduché typografie. V kombinaci s ostatními prvky vizuální identity však umožňuje logu skutečně vyniknout. Nové, neutrální logo se tak stává klíčovým stavebním kamenem vizuální identity, který umožňuje prezentovat veškeré aktivity Žlutých lázní.

photo goals A
photo goals Aphoto goals Aphoto goals Aphoto goals A

Rozbor loga

photo goals A

AČistá typografie

Zvolené písmo podporuje myšlenku celkově jednoduché typografie. Zároveň ale v kombinaci s dalšími prvky vizuální identity pomáhá celému logu vyniknout.

BStylizovaná diakritika

Úprava diakritiky v logu přispívá k jeho rozpoznatelnosti a otevírá příležitost vyjádřit hravost a uvolněnost Žlutých lázní.

CSymbolický význam

Symbolická diakritika vyjadřuje spojení různorodých aktivit. V přeneseném významu představují sociální vazby, které vznikají ve Žlutých lázní u Vltavy.

Oceněný design

Za novou vizuální identitu jsme získali ocenění v mezinárodní soutěži C-IDEA

Cidea logo

Hravé doplňky k neutrálnímu logu

Ilustrace

Ilustrace lze použít samostatně jako jednotlivé prvky nebo je kombinovat s dalšími částmi vizuálního systému. Jsou hravým doplněním celkové tonality Žlutých lázní. Zábavný styl ilustrací pomáhá vytvářet spojení mezi všemi věkovými skupinami a umožňuje vizuálně doplňovat a oživovat jakákoliv textová sdělení.

Graphic voleyball
Graphic fish

Vzory

Vzory propojují vizuální identitu Žlutých lázní i na místech, kde není žádoucí využití loga nebo složitějších grafických prvků.

Graphic design pattern
photo goals A

Nová vizuální identita v praxi

Mockup merchMockup postersMockup business cardMockup presentationMockup placeMockup stickersMockup loungerMockup cups

Design v pohybu

Máme řešení pro vás

Ozvěte se a společně

vytvoříme něco úžasného

Přijďte nás navštívit:

Nám. I. P. Pavlova 1785/3
120 00 Praha - Nové Město

flowstate agency s.r.o.
IČO: 08628939
Ke zdravotnímu středisku 447/9, 155 00 Praha - Řeporyje

Řekněte nám o sobě