Co jste o Gen Z
netušili
Jak dobře skutečně znáte
zákazníky budoucnosti?
Patříte ke značkám, které tápou v komunikaci s Gen Z? Je načase to změnit!
Lidé narození mezi roky 1996 a 2009 totiž budou do roku 2030 dominantním zákaznickým segmentem. A my víme, co na ně funguje. Proč? Protože my jsme generace Z!
Mýty o Gen Z
Nechtějí pracovat a jsou líní
Ve skutečnosti až 81 % má za cíl dělat svou práci kvalitně.
Přečíst víceKonzultace zdarma
Zjistěte jak komunikovat s GenZ
Generace Z není X. Tedy velká neznámá. Nevěřte zbytečným mýtům, kvůli kterým se zdá, že nemůžete najít společnou řeč!
Sjednejte si svou první konzultaci zdarma a společně uděláme ze zetkařů vaše věrné zákazníky. Budeme vaší mezigenerační spojkou!
Co je Gen Z skutečně zač?
Víc než polovina Gen Z kouká na TV alespoň párkrát do týdne
Navzdory všem mýtům, televize není mrtvé médium! Nezapomínejte, že mladí vyrůstají s rodiči, pro které je sledování televize skoro každodenním rituálem. A toho se děti jen tak nezbaví. Proto až 54 % zetkařů kouká na televizi alespoň párkrát za týden a až 23 % z nich dokonce denně. A rádio je hned v závěsu. Naproti tomu tištěná média jsou skutečně na ústupu.
V profesním životě je generace Z hnaná pouze jinou motivací.
Gen Z před masivními výdělky či prestižními pozicemi vždy upřednostní smysluplnou práci, které je bude bavit a naplňovat. Nejvíce si totiž cení work-life balance a jisté míry svobody. Pracovní potenciál mají vysoký, jen potřebují tu správnou motivaci!
Kamenné obchody jsou stále atraktivní. Záleží jen na odvětví.
E-commerce zažila velký boom během Covidu nejen mezi Gen Z. Kamenné obchody jsou ale stále navštěvované všemi generacemi. Například jídlo nebo drogerii mladí lidé radši nakoupí v běžném supermarketu než online. Naopak pro elektroniku zamíří spíš na e-shop.
Generace Z preferuje osobní kontakt
Ano, Gen Z tráví velkou část svého času na sociálních sítích. Mnoho z nich až několik hodin DENNĚ. Možná právě proto vznikl mýtus, že se mladí neumí bavit osobně. Skutečnost je ale jiná. Gen Z stále ráda chodí na party, do hospody na pivo nebo tráví společný čas v obchodních centrech. Narozdíl od předešlých generací však nerada telefonuje a pokud má možnost, raději komunikuje prostřednictvím chatů.
Proč cílit na Gen Z?
Nepodceňujte jejich kupní potenciál
Gen Z je nastupující generace s rostoucí kupní silou, která bude do roku 2030 tvořit až 30 % globálních spotřebitelů. Pokud je budete ignorovat, přijdete o velký počet potenciálních zákazníků.
Získejte šanci vychovat si své zákazníky
Jestliže na Gen Z začnete cílit už dnes, získáte šanci si s nimi vybudovat dlouhodobý a loajální vztah. Na oplátku se v budoucnu budou zetkaři vracet raději k vám než ke konkurenci.
Konzultace zdarma
Svezte se na naší flow
Zrevidujeme vaši komunikaci s Gen Z a ukážeme vám co funguje a proč.
Propojíme vaši značku s lidmi, kteří formují trendy a budoucnost trhu.
S námi nebudete znít jako boomer a vyhnete se zbytečným faux pas.
Poskytneme vám nápady na fresh kampaně, které budou mít koule.
flowstate agency s.r.o.
IČO: 08628939
Ke zdravotnímu středisku 447/9, 155 00 Praha - Řeporyje